Starten met bloggen ps. hoe doe je dat

16 Jan

Ineens bedenk je het, ik ga bloggen! 

Waarom? Dat is eigenlijk een hele goede vraag. Ik lees graag de blogs van anderen, en het leek me altijd al tof om een eigen blog te hebben maar waarover, en hoe doe je dat?

Dat wil ik gaan ontdekken, en al zal dit stuntelig overkomen, het begin is gemaakt en dat is stap 1. 

De rest komt vast vanzelf. Dan komt de vraag, waarover ga ik bloggen en wie willen dat lezen?

Mijn interesses liggen vooral op het gebied van: Beauty, lifestyle, food en fitnesss. 

Beauty, omdat ik als visagist werk en workshop verzorg (www.Beautydream.nl) en het leuk vind om 

hier een kijkje in de ‘keuken’ van te geven. 

Lifestyle, eigenlijk van alles wat ik leuk vind, het inrichten van mijn appartement, nieuwe gadgets ontdekken, dingen doen die het leven leuk maken! 

Food, ik houdt ervan om in de keuken te staan en lekkere gezonde gerechtjes te maken.

Fitness, ik ben een fitness fanaat! Ik sport gemiddeld 4x per week en heb daar heel veel plezier in, ik probeer graag verschillende workouts uit en ik houdt ervan om daarover te lezen. 

Ik denk dat dit de voornamelijke onderwerpen in deze blog gaan zijn. Nieuwtjes die ik wil gaan delen, recepten, leuke gadgets etc. 

We zullen zien waar het me gaat brengen en of er animo naar lezers voor is haha. 

Owja waarom de naam Kelly Caresse? Hmm ik vond het ten eerste moeilijk een naam te bedenken.

Het hondje waarmee ik ben opgegroeid heette Caresse en ik heb heel lang mijn mailadres Kelly Caresse genoemd. Ik vind het wel leuk klinken, iemand ideeën voor een betere naam?


x.

2 Reacties to “Starten met bloggen ps. hoe doe je dat”

  1. Annelie 17 januari 2013 bij 12:55 #

    Wat leuk, vraagje, waarom heb je niet gekozen voor bijvoorbeeld op blog op blogger? 🙂 maar je blog ziet er leuk uit en zal zeker eventjes vrdr kijken

    xx Annelie
    http://dreamsbeyondtheworld.blogspot.nl

    • kellycaresse 17 januari 2013 bij 14:32 #

      Thanks voor je berichtje Annelie,
      Ik heb het eerst via blogspot geprobeerd maar toen ik wordpress zag, had ik gelijk het gevoel dat ik daar meer mee kan.
      Dankjewel!
      Ik ga ook even op jouw blog neuzen 🙂

Geef een reactie

